nice to be my very first time in europe. i wish you a very much fun supporting the frankfurt lions this season. does anybody knows which guy the oldest player in del history was ?
schön das erste mal in europa zu sein. ich wünsche euch viel spaß beim unterstützen der frankfurt lions in dieser saison. weiß jemand wer der älteste spieler der del war?
ich habe die DEL mal gefragt; müsste heut oder morgen antwort kriegen.
und greg: dein englisch ist nicht perfekt...
"In wenigen Momenten sind wenige Menschen ein wenig mehr Wert als Tiere" - Ino Thiara
BERNY TOLD ME IT WAS J.POUZOR ( FORMER CZECH NATIONALPLAYER).BUT AT THE END OF MY 4 YAER-CONTRACT I WILL BE DEFINETLY THE OLDEST. I HOPE WE SE US SEVERAL TIMES IN THE ARENA PLAYING HOPEFULLY A HAVE OF ALL THE GAMES WHILE PROMOTING MY ENERGYDRINK IN EUROPE. WHILE SEE IF I CAN PLAY THE SECOND HALFE OF THE SAISON FOR OUR TEAM BECAUSE I HAVE TO STAY A MANY TIME IN OTHER EUROPEAN LOCATIONS.
berny hat mir erzählt es war j. pouzor (ex-tschechischer nationalspieler). aber am ende meines 4-jahres-kontraktes werde ich auf jeden fall der älteste sein. (jetzt wirds immer schlechter; er meint er müsste seinen energydrink promoten und würde nur die hälfte der saison spielen...)
"In wenigen Momenten sind wenige Menschen ein wenig mehr Wert als Tiere" - Ino Thiara
Laut einiger Fans die heute im Training weilten, hat er einen super eindruck auf dem Eis hinter lassen. ÖsiGiant#7 BulldozerBernie wird´s schon richten!!
my first impressions ? All the fellows are very engaged. Everything looks very professionell ! What are for heavens sake the many fans had been looking for this evening ? I think it will be a great time and seems to be very succesfull season. Sorry but i cannot play this weekend because Berny has forgotten to reserve the playercard for me. So see you next week !